İSTANBUL BAŞAKŞEHİR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ücretli Öğretmen Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler

2022-2023 Eğitim ve Öğretim Yılı Ders Saati Ücreti Karşılığı Öğretmen Görevlendirme Başvuruları ile İlgili Dikkat Edilecek Hususlar
Ücretli Öğretmen Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler

1- E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusunda bulununuz. (2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı ücretli öğretmenlik başvuruları açıldıktan sonra yapılması gerekmektedir.) Başvuru için tıklayınız.

2- Komisyon tarafından görevlendirmeler yapıldıktan sonra görevlendirilen öğretmenlerimize iletişim bilgileri üzerinden kurum tarafından bilgi verilecektir.

3- Görevlendirilmeler yapıldıktan sonra evraklar Okul Müdürlüğüne elden teslim edilecektir.

 

DİKKAT

1- Başvurular öncelikle E-Devlet üzerinden yapılacaktır.

2- Müdürlüğümüze herhangi bir evrak teslim edilmeyecektir.

3- Görevlendirildiğiniz takdirde kurum tarafından aranacak ve belge teslimi yapılacaktır.

4- E-Devlet üzerinden başvuru yapmayanların başvuruları dikkate alınmayacaktır.

 

 

GÖREV VERİLDİĞİ TAKDİRDE OKUL/KURUM TARAFINDAN İSTENECEK BELGELER:

  • En son mezun olunan okulun diploma aslı veya onaylı sureti
  • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
  • Sabıkasının olmadığına dair taahhütname
  • Sağlık durumunu belirtir taahhütname
  • Bu öğretim yılında askerlikle ilgisinin olmadığını bildirir askerlik belgesi
  • Emekli öğretmen ise emekli olduğuna dair belge
  • Varsa sahip olduğu formasyon, sertifika, KPSS sonuç belgesi vb.

 

Başak Mah. Ertuğrulgazi Cad. No 22/A Başakşehir/İstanbul - 0212 488 48 80

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.