Ücretli Öğretmen Başvurularında Dikkat Edilmesi Gerekenler
2022-2023 Eğitim ve Öğretim Yılı Ders Saati Ücreti Karşılığı Öğretmen Görevlendirme Başvuruları ile İlgili Dikkat Edilecek Hususlar
1- E-Devlet üzerinden ücretli öğretmenlik başvurusunda bulununuz. (2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı ücretli öğretmenlik başvuruları açıldıktan sonra yapılması gerekmektedir.) Başvuru için tıklayınız.
2- Komisyon tarafından görevlendirmeler yapıldıktan sonra görevlendirilen öğretmenlerimize iletişim bilgileri üzerinden kurum tarafından bilgi verilecektir.
3- Görevlendirilmeler yapıldıktan sonra evraklar Okul Müdürlüğüne elden teslim edilecektir.
DİKKAT
1- Başvurular öncelikle E-Devlet üzerinden yapılacaktır.
2- Müdürlüğümüze herhangi bir evrak teslim edilmeyecektir.
3- Görevlendirildiğiniz takdirde kurum tarafından aranacak ve belge teslimi yapılacaktır.
4- E-Devlet üzerinden başvuru yapmayanların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
GÖREV VERİLDİĞİ TAKDİRDE OKUL/KURUM TARAFINDAN İSTENECEK BELGELER:
- En son mezun olunan okulun diploma aslı veya onaylı sureti
- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
- Sabıkasının olmadığına dair taahhütname
- Sağlık durumunu belirtir taahhütname
- Bu öğretim yılında askerlikle ilgisinin olmadığını bildirir askerlik belgesi
- Emekli öğretmen ise emekli olduğuna dair belge
- Varsa sahip olduğu formasyon, sertifika, KPSS sonuç belgesi vb.